بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی موسسه آماری Flurry منتشر گشته، اکنون کاربران ساکن ایالات متحده بیشتر از تماشای تلویزیون، وقت خود را در اپلیکیشن هایی که در موبایل هایشان نصب کرده اند سپری می کنند.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی موسسه آماری Flurry منتشر گشته، اکنون کاربران ساکن ایالات متحده بیشتر از تماشای تلویزیون، وقت خود را در اپلیکیشن هایی که در موبایل هایشان نصب کرده اند سپری می کنند.
طبق اظهارات موسسه یاد شده، هر کاربر اکنون به شکل میانگین در روز، ۱۹۸ دقیقه از وقت خود را در اپلیکیشن های موبایلش سپری می کند در حالی که ۱۶۸ دقیقه به تماشای تلویزیون مشغول می گردد. این در حالیست که ۱۹۸ دقیقه ای که Flurry در تحقیقاتش به آن رسیده، شامل وب گردی کاربران در مرورگر موبایلشان نیز نمی شود.

unnamed-w600

وب گردی از طرف دیگر، به شکل روزانه و میانگین ۲۲۰ دقیقه از وقت کاربران را به خود اختصاص می دهد.

Flurry همچنین خبر می دهد که علت این موضوع، آن است که کاربران به شکل معمول در کنار تماشای تلویزیون، از موبایل خود به همراه اپلیکیشن هایش نیز بهره می جویند.

موسسه آماری یاد شده همچنین خبر می دهد که اخیرا کاربران پرداخت هزینه برای سرویس و اپلیکیشن ها را امری طبیعی یافته اند؛ برای مثال در سال های گذشته همواره بازی ها جز پر فروش ترین ها بوده اند اما اکنون در فروشگاه های مجازی اپلیکیشن ها می بینیم که سرویس های استریمی همچون اسپاتیفای، نت فلیکس و پاندورا در ابتدای جدول اپلیکیشن های هزینه بر ایستاده اند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل نیز در چهارشنبه گذشته از نسخه جدید «اپل تی وی» پرده برداشت و دیدگاه خود را در مورد تلویزیون به شکلی ساده بیان کرد: «ما معتقد هستیم که آینده تلویزیون، متعلق به اپلیکیشن هاست. در واقع، این دگرش هم اکنون در حال رخ دادن است.» وی همچنین در این کنفرانس گفت که در سال های اخیر علاقه مندی کاربران به آیفون و آیپد سبب شده تا تلویزیون اندکی کنار زده شود.

 

منبع: دیجیاتو

Tweet اپلیکیشن ها اکنون از محتوای تلویزیونی محبوب تر هستند - تصویر 2
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه