درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر

درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر - تصویر 1

تحقیقات اخیر نشان ثابت کرده است بیمارانی که به قرص های خواب آور وابسته هستند، در خطر بیشتر ابتلا به سرطان های پیشرفته یا بیماری های دیگر مبتلا می شوند. همچنین روش های دیگر نیز ممکن است برای خواب ضرر داشته باشد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر شما هم دچار بی خوابی هستید سعی کنید ابتدا از مواد طبیعی برای درمان آن، استفاده کنید. مواد شیمیایی که در ساخت داروهای خواب آور ساخته شده اند هنوز نیاز به تحقیق و آزمایشات فراوان برای بررسی عوارض جانبی آنها دارند. موارد زیر شامل ماده غذایی طبیعی است که می تواند در امن ترین و تاثیر گذارترین روش با بی خوابی شما مبارزه کنند:

عسل

یک ساعت قبل از خواب، دو قاشق غذا خوری عسل را به همراه یک فنجان شیر یا چای گیاهی مصرف کنید.

درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر

موز

موز منبع خوبی برای پتاسیم است. این ماده معدنی نقش مهمی در عمیق تر شدن خواب شبانه دارد. موز سرشار از ترپتوفن و منیزیم است که خاصیت آرام بخشی دارد. خوردن قرص را متوقف و یک عدد موز به جای آن میل نمایید.

درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر

مغز انواع خشکبار

مغز انواع خشکبار، می تواند باعث افزایش سروتنین، هورمونی که مغز ما در هنگام شادی یا رضایت تولید می کند، شود.همچنین حاوی مقادیری تریپتوفن و منیزیم می باشد. مجموعا خوردن 10 الی 15 دانه خشکبار، برای خواب شبانه کافی است.

درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر

ماست

مانند همهی محصولات لبنی دیگر، ماست شامل مقادیر زیادی کلسیوم است. ماده معدنی ای که برای افزایش سطح ترپتوفن و ملاتونین، هورمون هایی که تاثیرات خواب آور دارند، نیاز است. مقداری از آن را در هنگام عصر میل نمایید تا تاثیرات خواب آور آن را ببینید.

درمان بی خوابی با مواد غذایی سالم +تصاویر

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه